Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3552
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Печериця, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-11T11:55:24Z | - |
dc.date.available | 2023-12-11T11:55:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3552 | - |
dc.description | Печериця Н. М. Ейджизм студентської молоді та соціально-педагогічні напрями його подолання / Н. М. Печериця // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Серія: Педагогічні науки. – Херсон, 2018. – Вип. 82. – Т. 2. – С. 216–221. | en_US |
dc.description.abstract | У статті наведено огляд наукових праць, у яких досліджено проблеми студентської молоді, вікової дискримінації, ейджизму, освітньо-культурного середовища, соціально-педагогічної корекції. Висвітлено сутність ейджизму та його видів. Проаналізовано причини виникнення ейджизму у суспільстві та джейнізму в студентської молоді. Обґрунтовано необхідність застосування соціально-педагогічної корекції з метою виправлення негативного ставлення студентської молоді до людей похилого віку. Підкреслено напрями соціально-педагогічної корекції ейджизму в середовищі ЗВО. Метою статті э обґрунтування необхідністі соціально-педагогічного аспекту корекції ейджизму серед студентської молоді та виокремити його напрями в середовищі ЗВО. | en_US |
dc.subject | ейджизм, студентська молодь, середовище ЗВО, соціально-педагогічна корекція | en_US |
dc.subject | ageism, young students, environment at higher education institution, social and pedagogical correction | en_US |
dc.title | Ейджизм студентської молоді та соціально-педагогічні напрями його подолання | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stattya-3.pdf | 191.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.