Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономарьова, Галина-
dc.contributor.authorСтепанець, Іван-
dc.date.accessioned2023-12-07T08:54:40Z-
dc.date.available2023-12-07T08:54:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3545-
dc.descriptionПономарьова Г. Ф. Формування читацької компетентності молодших школярів: теорія і практика / Г. Ф. Пономарьова, І. О. Степанець // Розвиток професіоналізму вчителів початкових класів щодо формування читацької компетентності молодших школярів: виклики, досягнення, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф (м. Харків, 27-28 вересня 2023 р.). – Харків, 2023en_US
dc.description.abstractДосвід педагогічної роботи початкової школи в останні десятиріччя вказує на одну з актуальних психолого-педагогічних проблем – розвиток читацької компетентності молодших школярів. Важливість і практична значущість її вирішення зумовлюється тим, що саме рівень сформованості умінь і навичок самостійної роботи з книгою, ціннісного ставлення учнів до читання є передумовою й запорукою інтелектуального та духовного зростання кожного учня. Завданням вчителя початкових класів у цьому контексті є не тільки навчання дітей правильно, свідомо й виразно читати, але й формувати в них соціально-психологічні й морально-етичні цінності у процесі читання, сприймання й розуміння художніх образів літературних творів.en_US
dc.subjectчитацька компетентність, розвиток, уміння і навички, навички читання, соціально-психологічні та морально-етичні цінностіen_US
dc.titleФормування читацької компетентності молодших школярів: теорія і практикаen_US
Appears in Collections:Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.