Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3545
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономарьова, Галина | - |
dc.contributor.author | Степанець, Іван | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T08:54:40Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T08:54:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3545 | - |
dc.description | Пономарьова Г. Ф. Формування читацької компетентності молодших школярів: теорія і практика / Г. Ф. Пономарьова, І. О. Степанець // Розвиток професіоналізму вчителів початкових класів щодо формування читацької компетентності молодших школярів: виклики, досягнення, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф (м. Харків, 27-28 вересня 2023 р.). – Харків, 2023 | en_US |
dc.description.abstract | Досвід педагогічної роботи початкової школи в останні десятиріччя вказує на одну з актуальних психолого-педагогічних проблем – розвиток читацької компетентності молодших школярів. Важливість і практична значущість її вирішення зумовлюється тим, що саме рівень сформованості умінь і навичок самостійної роботи з книгою, ціннісного ставлення учнів до читання є передумовою й запорукою інтелектуального та духовного зростання кожного учня. Завданням вчителя початкових класів у цьому контексті є не тільки навчання дітей правильно, свідомо й виразно читати, але й формувати в них соціально-психологічні й морально-етичні цінності у процесі читання, сприймання й розуміння художніх образів літературних творів. | en_US |
dc.subject | читацька компетентність, розвиток, уміння і навички, навички читання, соціально-психологічні та морально-етичні цінності | en_US |
dc.title | Формування читацької компетентності молодших школярів: теорія і практика | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тз-6 Формування читацької компетентності молодших школярів.pdf | 273.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.