Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3545
Назва: | Формування читацької компетентності молодших школярів: теорія і практика |
Автори: | Пономарьова, Галина Степанець, Іван |
Ключові слова: | читацька компетентність, розвиток, уміння і навички, навички читання, соціально-психологічні та морально-етичні цінності |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Досвід педагогічної роботи початкової школи в останні десятиріччя вказує на одну з актуальних психолого-педагогічних проблем – розвиток читацької компетентності молодших школярів. Важливість і практична значущість її вирішення зумовлюється тим, що саме рівень сформованості умінь і навичок самостійної роботи з книгою, ціннісного ставлення учнів до читання є передумовою й запорукою інтелектуального та духовного зростання кожного учня. Завданням вчителя початкових класів у цьому контексті є не тільки навчання дітей правильно, свідомо й виразно читати, але й формувати в них соціально-психологічні й морально-етичні цінності у процесі читання, сприймання й розуміння художніх образів літературних творів. |
Опис: | Пономарьова Г. Ф. Формування читацької компетентності молодших школярів: теорія і практика / Г. Ф. Пономарьова, І. О. Степанець // Розвиток професіоналізму вчителів початкових класів щодо формування читацької компетентності молодших школярів: виклики, досягнення, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф (м. Харків, 27-28 вересня 2023 р.). – Харків, 2023 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3545 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тз-6 Формування читацької компетентності молодших школярів.pdf | 273.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.