Мотиваційна методика навчання вправам фітнес-аеробіки на уроках фізичної культури старшокласників

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Однією із ефективних форм щодо забезпечення формування в учнів позитивного інтересу, мотивації до занять фізичною культурою, розвитку фізичних якостей, зміцнення здоров’я є фітнес-аеробіка. Метою статті є розроблення методики використання на уроках фізичної культури засобів фітнес-аеробіки як інструментарію для формування у дівчат старших класів мотивації до занять фізичною культурою. Досліджено, що обсяг рухової активності учнів не відповідає нормі, яка забезпечує оптимальний рівень здоров’я, у зв’язку з недоліками організації фізичного виховання в закладі загальної середньої освіти. З’ясовано, що причиною низької мотивації учениць до уроків фізичної культури є відсутність можливості вибору виду занять, незадоволеність змістом шкільної фізичної культури. Результати проведеного експерименту свідчать також про те, що у порівнянні із даними на його початку в учнів змінилася мотивація до відвідування уроків фізичної культури. Так, якщо до впровадження педагогічної технології переважна більшість учениць відвідували заняття з фізичної культури, щоб отримати позитивну оцінку, то наприкінці формувального експерименту учениці відвідували уроки фізичної культури тому, що їм подобався стиль їх проведення та для того, щоб підвищити рівень свого здоров’я та фізичної підготовки.

Опис

Школа О. М. Мотиваційна методика навчання вправам фітнес-аеробіки на уроках фізичної культури старшокласників / О. М. Школа, В. О. Жамардій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер. : Педагогічні науки / ДЗ «ЛНУ імені Т. Шевченка», 2022. – № 3 (351). – С. 100–115.

Ключові слова

мотивація, фітнес-аеробіка, старшокласники, фізична культура, motivation, fitness aerobics, high school students, physical education

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в