Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьова, Галина-
dc.contributor.authorСтепанець, Іван-
dc.date.accessioned2023-11-27T09:58:28Z-
dc.date.available2023-11-27T09:58:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3507-
dc.descriptionПономарьова Г. Ф. Стратегія позиціонування педагогічного закладу вищої освіти: методологічні підходи та ключові індикатори аналізу / Г. Ф. Пономарьова, І. О. Степанець // Привабливість навчального закладу: складові та тренди : матеріали XXI Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 10 лют. 2023 р. / Ін-т вищої освіти НАПН України, Харків. гуманітарний ун-т «Нар. укр. акад.». – Харків : Вид-во НУА, 2023. – 238 с.en_US
dc.description.abstractДослідження присвячене проблемі позиціонування українських закладів вищої освіти, зокрема вищої педагогічної, у національному і міжнародному інформаційному просторі. Провідна ідея – підвищення конкурентоспроможності закладу вищої освіти шляхом розробки й упровадження стратегії його позиціонування. Авторами виокремлено й схарактеризовано методологічні підходи до розробки стратегії позиціонування ЗВО у внутрішньому і зовнішньому інформаційному просторі: системний, синергетичний, стратегічний. Окреслено коло та визначено основні поняття, що характеризують процес позиціонування. Названо найбільш оптимальні і дієві, з погляду авторів, шляхи і засоби процесу представлення ЗВО як конкурентоспроможного на ринку освітніх послуг.en_US
dc.subjectстратегія позиціонування, методологічні підходи, освітня послуга, ключові індикатори привабливості ЗВОen_US
dc.subjectpositioning strategy, methodological approaches, educational service, key indicators of the attractiveness of higher education institutionsen_US
dc.titleСтратегія позиціонування педагогічного закладу вищої освіти: методологічні підходи та ключові індикатори аналізуen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст-3 СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ.pdf553.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.