Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3500
Title: | Створення толерантного освітнього середовища для дитини в умовах інклюзивної освіти |
Authors: | Григоренко, Валерія Рассказова, Ольга |
Keywords: | Освітнє середовище, дитячий вік, толерантність, інклюзивна освіта, недискримінаційний підхід Educational environment, children's age, tolerance, inclusive education, non-discriminatory approach |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | У зв’язку з глобалізацією, відкриттям кордонів відбулося збагачення традиційного населення України людьми інших національностей, культур, вірувань. Крім того, гуманізація суспільної свідомості зумовила помітність у різних соціальних сферах, зокрема у сфері освіти, тих категорій населення, які традиційно маргіналізувалися суспільством – незаможніх людей, осіб з інвалідністю, людей з іншою політичною думкою, з іншим світоглядом, способом життя. Відповідно, створення в суспільстві, а, насамперед, у системі освіти, в якій отримують досвід взаємодії з суспільством діти, сприятливого середовища, комфортних умов для різних категорій осіб і соціальних груп стає сьогодні надзвичайно важливим. Сьогодні провідними ознаками освітнього середовища а усіх рівнях визнано толерантність, відкритість та прихильність до усіх категорій осіб, що є не лише етичною вимогою до соціальної поведінки учасників і учасниць освітніх відносин, а й загальною правовою нормою побудови відносин у суспільстві. |
Description: | Григоренко В. Л. Створення толерантного освітнього середовища для дитини в умовах інклюзивної освіти / В. Л. Григоренко, О. І. Рассказова // Theoretical foundations of modern science and practice : Abstracts of VI International Scientific and Practical Conference (Rome, Italy, March 2021). – Rome, 2021. – P. 65–67. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3500 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezy-3.pdf | 592.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.