Гендерний аспект розвитку соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери як суб’єктів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті репрезентовано сутність та шляхи розвитку ґендерного аспекту соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери. Розкрито поняття «ґендер», «соціальність», «прихований навчальний план», які складають основу для дослідження актуальної сьогодні проблеми розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у ЗЗСО. Схарактеризовано процес та умови розвитку ґендерного складника соціальності особистості майбутнього фахівця соціонімічної сфери як активного суб’єкта створення і підтримання доступного і затишного середовища для дитини в школі. Окреслено компоненти ґендерного складника соціальності людини (когнітивний, ціннісний, емоційно-особистісний, діяльнісноповедінковий). Встановлено як на практиці уможливлюється його розвиток у здобувачів освіти соціонімічних спеціальностей в умовах педагогічного ЗВО.
Опис
Тарасенко Н. В. Гендерний аспект розвитку соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери як суб’єктів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища / Н. В. Тарасенко, О. І. Рассказова,
К. С. Волкова // Соціальна робота та соціальна освіта: зб. наук. праць. – Умань, 2021. – № 1 (6). – С. 241–251.
Ключові слова
соціальність, ґендер, майбутні фахівці, соціономічна галузь, безпечне і зорове середовище освітнього закладу, sociality, gender, future specialists, socionomic branch, safe and visual environment of an educational institution
