Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3489
Title: | Гендерний аспект розвитку соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери як суб’єктів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища |
Authors: | Тарасенко, Неллі Рассказова, Ольга Волкова, Катерина |
Keywords: | соціальність, ґендер, майбутні фахівці, соціономічна галузь, безпечне і зорове середовище освітнього закладу sociality, gender, future specialists, socionomic branch, safe and visual environment of an educational institution |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | У статті репрезентовано сутність та шляхи розвитку ґендерного аспекту соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери. Розкрито поняття «ґендер», «соціальність», «прихований навчальний план», які складають основу для дослідження актуальної сьогодні проблеми розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у ЗЗСО. Схарактеризовано процес та умови розвитку ґендерного складника соціальності особистості майбутнього фахівця соціонімічної сфери як активного суб’єкта створення і підтримання доступного і затишного середовища для дитини в школі. Окреслено компоненти ґендерного складника соціальності людини (когнітивний, ціннісний, емоційно-особистісний, діяльнісноповедінковий). Встановлено як на практиці уможливлюється його розвиток у здобувачів освіти соціонімічних спеціальностей в умовах педагогічного ЗВО. |
Description: | Тарасенко Н. В. Гендерний аспект розвитку соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери як суб’єктів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища / Н. В. Тарасенко, О. І. Рассказова, К. С. Волкова // Соціальна робота та соціальна освіта: зб. наук. праць. – Умань, 2021. – № 1 (6). – С. 241–251. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3489 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
statty-1.pdf | 619.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.