Використання маркетингових інструментів у інноваційному менеджменті закладу вищої педагогічної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтувано взаємозалежність процесу самоосвіти майбутніх фахівців та їх психологічного стану в умовах воєнного часу; висвітлено способи покращення психологічного стану майбутнього фахівця шляхом залучення до самоосвіти у тимчасових реаліях
Опис
Петриченко Л. О. Використання маркетингових інструментів у інноваційному менеджменті закладу вищої педагогічної освіти / Л. О. Петриченко // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (м. Запоріжжя, 20 квітня 2023 р.) / за заг. ред. Л. О. Сущенко. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2023. – С. 125–127.
Ключові слова
маркетинг, маркетингові інструменти, інноваційний менеджмент, заклад вищої освіти, marketing, marketing tools, innovative management, institution of higher education
