Використання маркетингових інструментів у інноваційному менеджменті закладу вищої педагогічної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Обґрунтувано взаємозалежність процесу самоосвіти майбутніх фахівців та їх психологічного стану в умовах воєнного часу; висвітлено способи покращення психологічного стану майбутнього фахівця шляхом залучення до самоосвіти у тимчасових реаліях

Опис

Петриченко Л. О. Використання маркетингових інструментів у інноваційному менеджменті закладу вищої педагогічної освіти / Л. О. Петриченко // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (м. Запоріжжя, 20 квітня 2023 р.) / за заг. ред. Л. О. Сущенко. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2023. – С. 125–127.

Ключові слова

маркетинг, маркетингові інструменти, інноваційний менеджмент, заклад вищої освіти, marketing, marketing tools, innovative management, institution of higher education

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в