Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петриченко, Лариса | - |
dc.contributor.author | Харківська, Алла | - |
dc.contributor.author | Роганова, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T11:43:30Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T11:43:30Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3474 | - |
dc.description | Петриченко Л. О. Особливості становлення індивідуального стилю професійної комунікації майбутніх учителів в умовах воєнного стану / Л. О. Петриченко, А. А. Харківська, М. В. Роганова // Enrichment of the pedagogical cluster of educational services : international collective monograph / edited by G. F. Ponomarova, A. A. Kharkivska, L. O. Petrychenko and other; Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of Kharkiv Regional Council. – Kharkiv-Praha : Publishing house OKTAN PRINT s.r.o., 2022. – P. 36–54 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні особливості формування індивідуального стилю професійної комунікації майбутніх учителів в умовах воєнного стану. Визначено етапи педагогічної діяльності вчителів. Обґрунтовано характерні особливості педагогічної майстерності педагогів та майбутніх педагогів. У процесі вивчення проблематики дослідження було виділено три етапи діяльності вчителя. Розглянуто основні функції навчання, які визначають різні сторони педагогічної діяльності, а саме проєктувальну, адміністративно-господарську, а також управлінсько-організаторську, прогностично-орієнтовну, освітньо-просвітницьку та виховну функції. Під час наукового дослідження визначено стилі педагогічної діяльності вчителя, які поділяються на три види – демократичний, авторитарний і ліберальний стилі. З‘ясовано, що в сучасній психології розрізняють індивідуальні стилі діяльності, тобто системи найбільш ефективних прийомів і способів організації власної роботи окремою людиною. Визначено основні різновиди індивідуальних стилів (емоційно-імпровізаційний, емоційно-методичний, розмірковано-імпровізаційний, розмірковано-методичний стилі) та охарактеризовано їх особливості. Розглянуто складові поняття «комунікативний компонент». У статті визначено основні вимоги до діяльності майбутнього вчителя. Охарактеризовано особливості педагогічного та професійно-педагогічного спілкування. Зроблено спробу підкреслити індивідуальний стиль педагогічного спілкування як компонента педагогічної майстерності вчителя. | en_US |
dc.subject | індивідуальний стиль, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, комунікації, професійні комунікації, майбутній учитель | en_US |
dc.subject | individual style, pedagogical activity, pedagogical communication, communications, professional communications, future teacher | en_US |
dc.title | Особливості становлення індивідуального стилю професійної комунікації майбутніх учителів в умовах воєнного стану | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Монограф_я_.pdf | 332.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.