Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3447
Назва: | Підвищення рівня інформаційно-комунікативної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Автори: | Чаговець, Алла Іванівна Сирова, Юлія Володимирівна Колосова, Світлана Вікторівна Пивоваренко, Марина Сергіївна |
Ключові слова: | цифрова грамотність, інформаційно-комунікативна компетентність, майбутні фахівці дошкільної освіти digital literacy, information and communication competence, future specialists of preschool education |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних соціально-економічних умовах використання цифрових технологій в освіті набуває нагальності й передбачає набуття відповідних компетентностей у педагогічних працівників закладів усіх рівнів освіти, й зокрема дошкільної. В статті розкрито значення формування інформаційно-комунікативної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти, наведено аналіз чинного нормативно-правового забезпечення підвищення рівня сформованості досліджуваної компетентності. Під час здійснення наукового пошуку визначено, що диджиталізація освітнього процесу в закладах усіх рівнів освіти набуває стрімких темпів, що обумовлює нагальну потребу в підвищенні цифрової грамотності освітян. На підставі здійсненого аналізу передового педагогічного досвіду та нормативно-правового забезпечення представлено досвід розробки програми підвищення цифрової грамотності здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Упровадження програми передбачало підвищення в майбутніх фахівців дошкільної освіти рівня здатності до використання цифрових технологій, інструментів комунікації або мереж для отримання доступу до інформації, управління нею, її інтеграції, оцінки й створення для функціонування в сучасному суспільстві загалом та галузі освіти зокрема. За результатами впровадження програми підвищення цифрової грамотності майбутніх фахівців дошкільної освіти, проведено опитування, результати якого представлено у відсотках за окремими питаннями. Відповідно до одержаних результатів оцінювання ефективності зазначеної програми визначено передумови виникнення потреби в підвищенні рівня сформованості досліджуваної компетентності та актуальні теми з досліджуваного напряму. Проведене опитування, також, сприяло визначенню перспектив подальшої роботи, з урахуванням рекомендацій та пропозицій учасників програми. |
Опис: | Чаговець А. І. Підвищення рівня інформаційно-комунікативної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. І. Чаговець, Ю. В., Сирова, С. В. Колосова, М. С. Пивоваренко // Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. праць. – Дрогобич, 2021. – Вип. № 35 (6). – С. 262-266 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3447 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolos_4.pdf | 712.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.