Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3445
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Апрєлєва, Ірина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Колосова, Світлана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T08:11:19Z | - |
dc.date.available | 2023-11-09T08:11:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3445 | - |
dc.description | Апрєлєва І. В. Формування комунікативної культури педагога дошкільної освіти як умова ефективного професійного спілкування / І. В. Апрєлєва, С. В. Колосова // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. – Одеса, 2022. – Вип. 51. Том 1. – С. 128-131 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст таких понять: культура, комунікативна культура, спілкування, професійне спілкування, педагогічне спілкування, мова, культура мовлення, педагога, дошкільна освіта, професійна діяльність, професійний розвиток, мовленнєва поведінка, освіта. Уточнено поняття «педагогічне спілкування», під яким розуміють професійне спілкування педагога з дітьми під час освітнього процесу і поза ним, спрямоване на створення сприятливого психологічного клімату. Зазначено, що саме професійне спілкування розглядається з врахуванням норм загальної культури особистості, складовою частиною якої є зовнішнє вираження її моральних, естетичних та інших якостей. Важливим є уточнення, що мовленнєва культура розглядається є складовою загальної культури поведінки і необхідною умовою морального розвитку особистості. Важливим було виділення моральних принципів педагога (педагогічний гуманізм, педагогічний оптимізм, колективізм, громадянськості й патріотизму) як важливого складника культури мовлення. Зазначено, що важливою умовою ефективної професійного спілкування педагога є комунікативна культура. Надано характеристику поняття «комунікативна культура» як система якостей, властивостей, рис і вмінь особистості, що забезпечують високу результативність у спілкуванні. Визначено компоненти комунікативної культури педагога (культура поведінки культура мовлення, культура зовнішнього вигляду) та їх характеристика. | en_US |
dc.subject | культура, комунікативна культура, спілкування, професійне спілкування, педагогічне спілкування, мова, культура мовлення, професійна діяльність, професійний розвиток, мовленнєва поведінка, освіта | en_US |
dc.subject | culture, communicative culture, communication, professional communication, pedagogical communication, language, culture of movement, professional activity, professional development, movement behavior, enlightenment | en_US |
dc.title | Формування комунікативної культури педагога дошкільної освіти як умова ефективного професійного спілкування | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolos_2.pdf | 152.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.