Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3445
Назва: | Формування комунікативної культури педагога дошкільної освіти як умова ефективного професійного спілкування |
Автори: | Апрєлєва, Ірина Вікторівна Колосова, Світлана Вікторівна |
Ключові слова: | культура, комунікативна культура, спілкування, професійне спілкування, педагогічне спілкування, мова, культура мовлення, професійна діяльність, професійний розвиток, мовленнєва поведінка, освіта culture, communicative culture, communication, professional communication, pedagogical communication, language, culture of movement, professional activity, professional development, movement behavior, enlightenment |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито зміст таких понять: культура, комунікативна культура, спілкування, професійне спілкування, педагогічне спілкування, мова, культура мовлення, педагога, дошкільна освіта, професійна діяльність, професійний розвиток, мовленнєва поведінка, освіта. Уточнено поняття «педагогічне спілкування», під яким розуміють професійне спілкування педагога з дітьми під час освітнього процесу і поза ним, спрямоване на створення сприятливого психологічного клімату. Зазначено, що саме професійне спілкування розглядається з врахуванням норм загальної культури особистості, складовою частиною якої є зовнішнє вираження її моральних, естетичних та інших якостей. Важливим є уточнення, що мовленнєва культура розглядається є складовою загальної культури поведінки і необхідною умовою морального розвитку особистості. Важливим було виділення моральних принципів педагога (педагогічний гуманізм, педагогічний оптимізм, колективізм, громадянськості й патріотизму) як важливого складника культури мовлення. Зазначено, що важливою умовою ефективної професійного спілкування педагога є комунікативна культура. Надано характеристику поняття «комунікативна культура» як система якостей, властивостей, рис і вмінь особистості, що забезпечують високу результативність у спілкуванні. Визначено компоненти комунікативної культури педагога (культура поведінки культура мовлення, культура зовнішнього вигляду) та їх характеристика. |
Опис: | Апрєлєва І. В. Формування комунікативної культури педагога дошкільної освіти як умова ефективного професійного спілкування / І. В. Апрєлєва, С. В. Колосова // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. – Одеса, 2022. – Вип. 51. Том 1. – С. 128-131 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3445 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolos_2.pdf | 152.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.