Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3411
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Школа, Олена | - |
dc.contributor.author | Маміна, Є. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T12:43:06Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T12:43:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3411 | - |
dc.description | Школа О. М. "Дисципліна Теорія і методика обраного виду спорту" як позитивний навчальний мотив у підготовці фітнес-тренерів / О. М. Школа, Є. С. Маміна // Актуальні проблеми розвитку службово-прикладних, традиційних та східних одноборств : ХV Міжнар. наук.-метод. конф. ( м. Харків, 30.11.2021 р.). – Харків, 2021. – С. 140-142 | en_US |
dc.description.abstract | В статті йде мова про викладання дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту» При викладанні цієї дисципліни студенти ознайомлюються з теоретичними положеннями та методиками викладання в вищій школі різних форм занять з фітнесу, видів засобів контролю знань й умінь студентів і способів їх застосування, питань щодо навчально-методичного забезпечення та педагогічної майстерності тренера з фітнесу. Формування вчителів комплексу знань, умінь, навичок, необхідних для розробки та проведення всіх видів занять в закладі вищої освіти на основі застосування методів, засобів навчання і контролю та новітніх педагогічних технологій навчання в освітньому процесі у вищий школі. | en_US |
dc.subject | вища школа, навчання, мотив, спорт, фітнес | en_US |
dc.subject | high school, education, motive, sports, fitness | en_US |
dc.title | Дисципліна «Теорія і методика обраного виду спорту» як позитивний навчальний мотив у підготовці фітнес-тренерів | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дисципліна «Теорія і методика обраного виду спорту» як позитивний навчальний мотив у підготовці фітнес-тренерів.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.