Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/33
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проскурняк, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T13:39:18Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T13:39:18Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/33 | - |
dc.description | Проскурняк О. І. Вихідні теоретичні позиції розробки концепції діагностики та формування комунікативної / О. І. Проскурняк // Вісник Миколаївського нац. ун-ту ім. В. О.Сухомлинського. Психологічні науки. –– Миколаїв,2017.– №2 (118). – С.163–170. | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретико-методологічні підходи вивчення комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту. Грунтуючись на трикомпонентній структурі комунікативної діяльності, розглянуті діяльнісний, особистісно-орієнтований, системний, корекційно розвивальний підходи. Доведено, що саме ці підходи необхідні для розробки концепції, що розробляється. По-перше, у підлітків контингенту, що вивчається порушення розвитку пов'язані із системними та стійкими вадами інтелекту. По-друге, особливості пізнавальних можливостей підлітків з порушеннями інтелекту ускладнюють формування комунікативної діяльності. З позиції кожного методологічного підходу розглянуті особливості створення концепції діагностики та формування комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту. | en_US |
dc.subject | підлітки, порушення інтелекту, комунікативна діяльність, методологічні підходи, корекційно- розвитковий вплив | en_US |
dc.title | Вихідні теоретичні позиції розробки концепції діагностики та формування комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Proskurniak_st_1.pdf | 13.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.