Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/33
Назва: Вихідні теоретичні позиції розробки концепції діагностики та формування комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту
Автори: Проскурняк, Олена
Ключові слова: підлітки, порушення інтелекту, комунікативна діяльність, методологічні підходи, корекційно- розвитковий вплив
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретико-методологічні підходи вивчення комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту. Грунтуючись на трикомпонентній структурі комунікативної діяльності, розглянуті діяльнісний, особистісно-орієнтований, системний, корекційно­ розвивальний підходи. Доведено, що саме ці підходи необхідні для розробки концепції, що розробляється. По-перше, у підлітків контингенту, що вивчається порушення розвитку пов'язані із системними та стійкими вадами інтелекту. По-друге, особливості пізнавальних можливостей підлітків з порушеннями інтелекту ускладнюють формування комунікативної діяльності. З позиції кожного методологічного підходу розглянуті особливості створення концепції діагностики та формування комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту.
Опис: Проскурняк О. І. Вихідні теоретичні позиції розробки концепції діагностики та формування комунікативної / О. І. Проскурняк // Вісник Миколаївського нац. ун-ту ім. В. О.Сухомлинського. Психологічні науки. –– Миколаїв,2017.– №2 (118). – С.163–170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/33
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proskurniak_st_1.pdf13.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.