Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3392
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смородський, Віталій | - |
dc.contributor.author | Цуранова, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-05T10:20:15Z | - |
dc.date.available | 2023-10-05T10:20:15Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3392 | - |
dc.description | Смородський В. І. Модель формування виконавських навичок гри на фортепіано здобувачів освіти мистецьких напрямів / В. І. Смородський, О. О. Цуранова // Modern pedagogical models of the formation and development of specifically scientific pedagogical phenomena: international collective monograph / edited by G. F. Ponomarova, A.A. Kharkivska, L.O. Petrychenko and other; Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of Kharkiv Regional Council. – Publishing house OKTAN PRINT s.r.o., 2023. – С. 1452 ‒ 1487. | en_US |
dc.description.abstract | У статті визначено змісту i характерних особливостей виконавських навичок гри на фортепіано, синкретичний характер їх формування у процесі інструментальної підготовки, що обумовлює вивчення досліджуваного феномену з позицій наявності тісних взаємозв’язків між основними групами навичок. Розроблено авторську модель формування виконавських навичок гри на фортепіано здобувачів освіти. Структурний аналіз виконавських навичок гри на фортепіано здобувачів освіти, проведений на основі комплексного підходу, дозволив визначити досліджуваний феномен у якості комплексу мотиваційно-пізнавального, тренувально-операційного та творчо-результативного компонентів, нерозривно пов’язаних між собою. Автором теоретично обґрунтовано змістове наповнення кожного компонента відповідно до художньо-естетичних потреб, особистiсної спрямованості, власної мотивації, творчих здібностей тощо. Комплексний підхід до визначення компонентних складових виконавських навичок гри на фортепіано здобувачів освіти мистецьких напрямів дозволяє окреслити досліджуваний феномен у якості складного й багатопланового явища. | en_US |
dc.subject | компонентні складові, виконавські навички, комплексний підхід, фортепіанна підготовка, здобувачі освіти | en_US |
dc.subject | component components, performance skills, comprehensive approach, piano preparation, education seekers | en_US |
dc.title | Модель формування виконавських навичок гри на фортепіано здобувачів освіти мистецьких напрямів | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ НАВИЧОК ГРИ НА.pdf | 588.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.