Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3386
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горішняк, Олена | - |
dc.contributor.author | Тарасова, Віталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-04T10:30:00Z | - |
dc.date.available | 2023-10-04T10:30:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3386 | - |
dc.description | Горішняк О. О. Актуальність проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту / О. О. Горішняк, В. В. Тарасова // Суспільство та наука у воєнний час: проблеми та особливості розвитку: матеріали I Міжнар.студентської наук. конф. (м. Білгород-Дністровський, 14 липня, 2023 р.) / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця : Європейська наукова платформа, 2023. – С. 153–154 | en_US |
dc.description.abstract | У статті аналізуються проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту; зазначається, що особливо гостро ця проблема постає на перехідних етапах онтогенезу, що характеризуються появою нових соцiальних умов розвитку, до яких дитина має адаптуватись. | en_US |
dc.subject | сучасний етап, перехідні етапи онтогенезу, соціалізацiя | en_US |
dc.title | Актуальність проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tarasova_tez-.docx | 1.25 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.