Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорішняк, Олена-
dc.contributor.authorТарасова, Віталія-
dc.date.accessioned2023-10-04T10:30:00Z-
dc.date.available2023-10-04T10:30:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3386-
dc.descriptionГорішняк О. О. Актуальність проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту / О. О. Горішняк, В. В. Тарасова // Суспільство та наука у воєнний час: проблеми та особливості розвитку: матеріали I Міжнар.студентської наук. конф. (м. Білгород-Дністровський, 14 липня, 2023 р.) / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця : Європейська наукова платформа, 2023. – С. 153–154en_US
dc.description.abstractУ статті аналізуються проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту; зазначається, що особливо гостро ця проблема постає на перехідних етапах онтогенезу, що характеризуються появою нових соцiальних умов розвитку, до яких дитина має адаптуватись.en_US
dc.subjectсучасний етап, перехідні етапи онтогенезу, соціалізацiяen_US
dc.titleАктуальність проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasova_tez-.docx1.25 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.