Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3386
Назва: Актуальність проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту
Автори: Горішняк, Олена
Тарасова, Віталія
Ключові слова: сучасний етап, перехідні етапи онтогенезу, соціалізацiя
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту; зазначається, що особливо гостро ця проблема постає на перехідних етапах онтогенезу, що характеризуються появою нових соцiальних умов розвитку, до яких дитина має адаптуватись.
Опис: Горішняк О. О. Актуальність проблеми формування соціальних навичок у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту / О. О. Горішняк, В. В. Тарасова // Суспільство та наука у воєнний час: проблеми та особливості розвитку: матеріали I Міжнар.студентської наук. конф. (м. Білгород-Дністровський, 14 липня, 2023 р.) / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця : Європейська наукова платформа, 2023. – С. 153–154
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3386
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasova_tez-.docx1.25 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.