Психолого-педагогічні основи диференційованого підходу у навчанні учнів молодших класів з обмеженими розумовими можливостями
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено розв'язанню завдання диференційованого підходу до учнів з обмеженими розумовими можливостями у процесі навчання рідній мові у молодших класах. У статті розкривається, що у шкільній практиці спеціального навчання диференційований підхід найчастіше знаходить вияв у врахуванні психолого-педагогічних особливостей учнів, тому визначається індивідуалізація в корекційно-розвиваючому навчанні рідній мові учнів з обмеженими розумовими можливостями молодших класів в умовах класно-урочної системи переважно здійснюється через особистісний підхід.
Опис
Тарасова В. В. Психолого-педагогічні основи диференційованого підходу у навчанні учнів молодших класів з обмеженими розумовими можливостями / В. В. Тарасова, А. С. Котелевець // Science, innovations and education: problems and prospects : Proceedings of XII International Scientific and Practical Conference (Tokyo, Japan 28-30 June 2022). – Tokyo, 2022. – P. 460–464
Ключові слова
диференційований підхід, моделі побудови навчального процесу, типолого-групові форми навчання, засоби індивідуального підходу
