Здоров’язберігаюча компетентність як запорука розвитку особистості та збереження психологічного здоров’я педагога та його учнів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто поняття «здоров'язберігаюча компетенція», що є не тільки актуальним, але й одним з ключових на сучасному етапі розвитку освіти. При цьому, якщо освітній процес розглядати як взаємодію, з точки зору спільної діяльності, то формування здоров'язберігаючої компетенції є взаємозалежним як для педагога, так і для його учнів. Визнано, що чинники, які впливають на здоров'я і особистість учителя, так чи інакше впливають на стан його учнів. Також розглянуто феномен «емоційного вигорання» його компоненти, симптоми, особливості його прояву у педагогічних працівників. Та запропоновано рекомендації щодо відновлення емоційно-психологічного балансу та методи саморегуляції, як профілактики емоційного вигорання. Це формує доров’язберігаючу компетентність, що у свою чергу є запорукою розвитку особистості та збереження психологічного здоров’я педагога та його учнів

Опис

Балинська М. В. Здоров’язберігаюча компетентність як запорука розвитку особистості та збереження психологічного здоров’я педагога та його учнів / М. В. Балинська // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали наук.-практ. конф.(м. Харків, 27 жовтня 2018 р.) / ХНПУ імені Г.С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2018. – С. 115–116.

Ключові слова

здоров’язберігаюча компетентність, психологічне здоров’я, емоційне вигорання, емоційно-психологічний баланс, методи саморегуляції, health care competence, psychological health, emotional burnout, emotional and psychological balance, methods of self-regulation

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в