Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3375
Title: | Здоров’язберігаюча компетентність як запорука розвитку особистості та збереження психологічного здоров’я педагога та його учнів |
Authors: | Балинська, Марина |
Keywords: | здоров’язберігаюча компетентність, психологічне здоров’я, емоційне вигорання, емоційно-психологічний баланс, методи саморегуляції health care competence, psychological health, emotional burnout, emotional and psychological balance, methods of self-regulation |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті розглянуто поняття «здоров'язберігаюча компетенція», що є не тільки актуальним, але й одним з ключових на сучасному етапі розвитку освіти. При цьому, якщо освітній процес розглядати як взаємодію, з точки зору спільної діяльності, то формування здоров'язберігаючої компетенції є взаємозалежним як для педагога, так і для його учнів. Визнано, що чинники, які впливають на здоров'я і особистість учителя, так чи інакше впливають на стан його учнів. Також розглянуто феномен «емоційного вигорання» його компоненти, симптоми, особливості його прояву у педагогічних працівників. Та запропоновано рекомендації щодо відновлення емоційно-психологічного балансу та методи саморегуляції, як профілактики емоційного вигорання. Це формує доров’язберігаючу компетентність, що у свою чергу є запорукою розвитку особистості та збереження психологічного здоров’я педагога та його учнів |
Description: | Балинська М. В. Здоров’язберігаюча компетентність як запорука розвитку особистості та збереження психологічного здоров’я педагога та його учнів / М. В. Балинська // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали наук.-практ. конф.(м. Харків, 27 жовтня 2018 р.) / ХНПУ імені Г.С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2018. – С. 115–116. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3375 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Balynska tezy 5.pdf | 964.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.