Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балинська, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T10:42:04Z | - |
dc.date.available | 2023-10-03T10:42:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3373 | - |
dc.description | Балинська М. В. Обдаровані діти. Проблеми їх адаптації в соціумі. Психологічний аспект / М. В. Балинська // Вектори психології – 2013 : матеріали Міжнар. молодіжної наук. конф. ( м. Харків, Україна 12 квітня 2013 р.). – Харків : Оперативна поліграфія, 2013. – С. 180–183. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему адаптації обдарованих дітей в соціумі. Серед найцікавіших і загадковіших явищ природи дитяча обдарованість займає одне з провідних місць. Але хоча цьому явищу приділяється немало уваги у науці та практиці, обдарованість як і раніше залишається загадкою для більшості дітей, батьків, педагогів, вчених та суспільства в цілому. Збереження й розвиток обдарованості - це проблема ефективної соціалізації молодої людини у суспільстві, а також подальшого розвитку суспільства, реалізації його творчого та інтелектуального потенціалу. Саме тому у статті розглядається проблема адаптації обдарованих дітей у соціумі, проведено комплексний аналіз проблеми адаптації обдарованих дітей. | en_US |
dc.subject | адаптація, обдарованість, здібності, соціальне середовище, творчість, виховання, розвиток особистості | en_US |
dc.subject | adaptation, giftedness, abilities, social environment, creativity, education, personality development | en_US |
dc.title | Обдаровані діти. Проблеми їх адаптації в соціумі. Психологічний аспект | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Balynska tezy 3.pdf | 19.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.