Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3370
Назва: | Гармонізація психічного стану дитини дошкільного віку із зпр після стресових ситуацій засобами арт-терапії |
Автори: | Маленко, Анастасія |
Ключові слова: | гармонізація, психічний стан, дитина дошкільного віку, ЗПР, стресові ситуації, Арт-терапія, психологічна реабілітація harmonization, mental state, preschool child, mental developmental delay, stressful situations, Art therapy, psychological rehabilitation |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота на тему "Гармонізація психічного стану дитини дошкільного віку із ЗПР після стресових ситуацій засобами арт-терапії" є дослідженням, спрямованим на вивчення впливу арт-терапії на психічний стан дітей з порушеннями розвитку після досвідження стресових ситуацій. Робота розглядає теоретичні та практичні аспекти застосування арт-терапії у дитячій психологічній реабілітації. Дослідження включає аналіз наукових джерел з психології, педагогіки та медицини, що досліджують вплив стресових ситуацій на дітей та можливості арт-терапії у їхньому відновленні. У роботі також проводиться аналіз практичних випадків та використання арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми дошкільного віку з особливими потребами. |
Опис: | Маленко А. Гармонізація психічного стану дитини дошкільного віку із зпр після стресових ситуацій засобами арт-терапії : кваліфікаційна робота за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / А. Маленко ; наук. кер. А. Пєхарєва. – Харкiв, 2022. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3370 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Malenko.docx | 26.64 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.