Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3359
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фасолько, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Врочинська, Людмила | - |
dc.contributor.author | Пєхарєва, Альона | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-02T08:03:49Z | - |
dc.date.available | 2023-10-02T08:03:49Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3359 | - |
dc.description | Фасолько. Т. Професійна підготовка вихователя ЗДО до діяльності в умовах інклюзивної освіти / Т. Фасолько, Л. Врочинська, А. Пєхарєва, // Актуальнi питання гуманiтарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2023. – Вип. 63. – Том 2. – С. 294–300. | en_US |
dc.description.abstract | У статті досліджується професійна підготовка вихователя закладу дошкільної освіти до діяльності в умовах інклюзивної освіти. Встановлено, що основним завданням інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами є розвиток їхніх пізнавальних можливостей, формування особистісних якостей, соціальних потреб та інтересів. Визначено, що інклюзивна освіта передбачає освіту кожній дитині, незважаючи на наявні особливості розвитку і надає змогу дитині з особливими освітніми потребами бути включеною у загальний освітній процес за місцем проживання, шляхом адаптації змісту освіти й умов навчання, що в подальшому надає можливість їй стати рівноправним членом суспільства. Встановлено, що професійна підготовка вихователя закладу дошкільної освіти до діяльності в умовах інклюзивної освіти повинна здійснюватися відповідно до специфіки інклюзії, яка є важливим освітнім етапом, який спрямований на забезпечення якісної та рівноправної освіти для всіх дітей, включаючи тих, у яких є особливі освітні потреби. Встановлено, що комплексна цілеспрямована діагностика сформованості готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами може бути забезпеченою застосуванням мотиваційного, організаційного, креативного, особистісного, контрольно-регулювального, емпіричного, емпатійного, свідомоформуючого, почуттєво-комунікативного, оцінювально-результативного, проєктувального та морально-етичного компонентів. Практичне значення проведеного дослідження полягає в тому, що висновки та рекомендації, розроблені авторами та запропоновані в статті, можуть бути використані для: розвитку конкретних вмінь, таких як адаптація освітніх матеріалів, робота з різними потребами дітей з особливими освітніми потребами, співпраця з батьками та іншими фахівцями; розробка індивідуалізованих освітніх програм, використання різних адаптивних методів та матеріалів, зміцнення практичної бази та впровадження інноваційних підходів у підготовку вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. | en_US |
dc.subject | вихователь, заклад дошкільної освіти, інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, професійна підготовка | en_US |
dc.subject | educator, preschool education institution, inclusive education, children with special educational needs, professional training | en_US |
dc.title | Професійна підготовка вихователя ЗДО до діяльності в умовах інклюзивної освіти | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Piekharieva st.2.pdf | 489.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.