Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3342
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Камардаш, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T08:03:10Z | - |
dc.date.available | 2023-09-27T08:03:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3342 | - |
dc.description | Камардаш Н. Освіта в патернах дигітальної культури: індивідуальність детермінованого суб’єкту / Н. Камардаш // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філософія. Філософські перипетії», 2020. – Вип. 63. – С. 235–241. | en_US |
dc.description.abstract | У статті презентовано проблему формування та детермінації індивідуальності суб’єкта, включеного у світ цифрової культури. Акцент у дослідженні зроблено на освітніх практиках як одних з ключових факторів впливу на людську суб’єктивність. Методологічною основою презентованої розвідки став критичний аналіз і міждисциплінарний підхід, що дозволило розглянути образ людини, її характеристики та проблему її індивідуальності в постмодерну добу, а також визначити особливості освітньої парадигми за допомогою порівняння модерної і постмодерної моделі освіти. Активний розвиток масмедіа та інтернет-комунікацій у другій половині ХХ століття вважається одним із ключових факторів, що сприяв суттєвим онтологічним, аксіологічним, антропологічним трансформаціям сучасного періоду, а також формуванню феномена дигітальної культури. Концептуалізовано homo digitalis як унікальний феномен ХХІ століття, визначено його негативні тенденції: нівелювання рефлексії, баналізація Нового, примітивний суб’єктивізм, лінощі, нездатність і небажання аналітичної та критичної розумової діяльності, психологічні проблеми, девіантні прояви, педагогічні перипетії та конфлікти на ґрунті поколінної амбівалентності тощо. Відмовляючись від логоцентризму і оцінювальної позиції, зроблено спробу подолати скептичні погляди щодо експансії дигітального в освітній процес у контексті сучасної проблеми масового впровадження дистанційної освіти, викликаного пандемією. Проблеми індивідуальності, окреслені в сучасних культурних патернах, запропоновано не стигматизувати як повністю керовані владними маніпулятивними технологіями, особливо стосовно освітніх практик | en_US |
dc.subject | індивідуальність, дигітальна культура, homo digitalis, освіта, онлайн-навчання | en_US |
dc.subject | individuality, digital culture, homo digitalis, education, online learning | en_US |
dc.title | Освіта в патернах дигітальної культури: індивідуальність детермінованого суб’єкту | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stattya-1.pdf | 336.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.