Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3333
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павинська, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-26T12:44:03Z | - |
dc.date.available | 2023-09-26T12:44:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3333 | - |
dc.description | Павинська Н. А. Формування у майбутніх учителів гуманістичного світогляду у творчій спадщині педагогів / Н. А. Павинська // Молодь і ринок, 2018. – № 6 (161). – С. 76–80 | en_US |
dc.description.abstract | Соціально-економічні перетворення, що відбуваються сьогодні, зумовили пошук нових світоглядних орієнтирів нашого суспільства. Тому в умовах переоцінки, зміни усталених цінностей як ніколи важливим є акцентування уваги закладів вищої освіти на підготовці вчителя, здатного керувати гармонійним розвитком особистості школярів, залучати їх до загальнолюдських ідеалів і духовних цінностей. Суспільством затребуваний вчитель, який виступає активним суб’єктом педагогічного процесу, здатний не тільки до адаптації, а й готовий працювати в нових умовах, що змінюються. У статті проаналізовано проблеми гуманістичного світогляду та розкрито погляди педагогів на формування у майбутніх учителів гуманістичного світогляду. Звернено увагу на творчу спадщину педагогів-гуманістів Ш. Амонашвілі, А. Макаренка, Г. Сковороди, В. Сухомлинського, К. Ушинського | en_US |
dc.subject | гуманізм, світогляд, формування, майбутні вчителі, творча спадщина | en_US |
dc.subject | humanism; world outlook; the formation; the future teachers; creative heritage | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх учителів гуманістичного світогляду у творчій спадщині педагогів | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stattya-4.pdf | 323.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.