Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрьоменко, Ольга-
dc.date.accessioned2023-09-18T12:35:40Z-
dc.date.available2023-09-18T12:35:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3256-
dc.descriptionЄрьоменко О. А. Адаптивні техніки діагностики та самодіагностики професійного розвитку магістранта / О. А. Єрьоменко // Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 8–11 грудня 2021 р.). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. – С. 164 – 169en_US
dc.description.abstractУ статті показано, що сучасна система підготовки магістрів має базуватися на адаптивних засадах. Важливим для адаптаційного процесу є використання діагностичних та самодіагностичних інструментів, за допомогою яких здійснюється визначення рівня розвитку особистості магістранта, його індивідуальна освітня траєкторія. Описано техніку SWOT-аналізу, що дозволяє викладачеві визначити стратегічний напрямок розвитку магістранта; техніку GROW, яка сприяє підвищенню ефективності в професійному зростанні магістранта. Зазначено, що плідна робота магістранта у напрямі самопізнання дозволяє набути здатності до самотворення, саморозвитку та самоорганізації.en_US
dc.subjectмагістр, підготовка, адаптація, діагностика, самодіагностика, SWOT-аналіз, техніка GROWen_US
dc.subjectmaster’s degree, training, adaptation, diagnostics, self-diagnostics, SWOT-analysis, GROW techniqueen_US
dc.titleАдаптивні техніки діагностики та самодіагностики професійного розвитку магістрантаen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоменко_ст.8_Адапт.техніки.pdf21.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.