Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3256
Назва: | Адаптивні техніки діагностики та самодіагностики професійного розвитку магістранта |
Автори: | Єрьоменко, Ольга |
Ключові слова: | магістр, підготовка, адаптація, діагностика, самодіагностика, SWOT-аналіз, техніка GROW master’s degree, training, adaptation, diagnostics, self-diagnostics, SWOT-analysis, GROW technique |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті показано, що сучасна система підготовки магістрів має базуватися на адаптивних засадах. Важливим для адаптаційного процесу є використання діагностичних та самодіагностичних інструментів, за допомогою яких здійснюється визначення рівня розвитку особистості магістранта, його індивідуальна освітня траєкторія. Описано техніку SWOT-аналізу, що дозволяє викладачеві визначити стратегічний напрямок розвитку магістранта; техніку GROW, яка сприяє підвищенню ефективності в професійному зростанні магістранта. Зазначено, що плідна робота магістранта у напрямі самопізнання дозволяє набути здатності до самотворення, саморозвитку та самоорганізації. |
Опис: | Єрьоменко О. А. Адаптивні техніки діагностики та самодіагностики професійного розвитку магістранта / О. А. Єрьоменко // Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 8–11 грудня 2021 р.). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. – С. 164 – 169 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3256 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Єрьоменко_ст.8_Адапт.техніки.pdf | 21.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.