Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3256
Назва: Адаптивні техніки діагностики та самодіагностики професійного розвитку магістранта
Автори: Єрьоменко, Ольга
Ключові слова: магістр, підготовка, адаптація, діагностика, самодіагностика, SWOT-аналіз, техніка GROW
master’s degree, training, adaptation, diagnostics, self-diagnostics, SWOT-analysis, GROW technique
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що сучасна система підготовки магістрів має базуватися на адаптивних засадах. Важливим для адаптаційного процесу є використання діагностичних та самодіагностичних інструментів, за допомогою яких здійснюється визначення рівня розвитку особистості магістранта, його індивідуальна освітня траєкторія. Описано техніку SWOT-аналізу, що дозволяє викладачеві визначити стратегічний напрямок розвитку магістранта; техніку GROW, яка сприяє підвищенню ефективності в професійному зростанні магістранта. Зазначено, що плідна робота магістранта у напрямі самопізнання дозволяє набути здатності до самотворення, саморозвитку та самоорганізації.
Опис: Єрьоменко О. А. Адаптивні техніки діагностики та самодіагностики професійного розвитку магістранта / О. А. Єрьоменко // Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 8–11 грудня 2021 р.). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. – С. 164 – 169
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3256
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоменко_ст.8_Адапт.техніки.pdf21.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.