Діджиталізація процесу підготовки вчителів початкової школи
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено проблемі впровадження цифрових інновацій у процес підготовки вчителів початкової школи. Розкрито особливості діджиталізації освітнього процесу, зосереджено увагу на формуванні цифрових компетентностей майбутніх учителів початкової школи, виокремлено шляхи організації роботи зі студентами з використанням цифрових технологій при змішаній формі навчання. Розглянуто освітню концепцію змішаного навчання, модель «перевернутого класу», використання змішаного синхронного освітнього середовища та методику самоорганізованого освітнього простору для організації самостійної роботи студентів. Подано умови подальшої цифровізації процесу підготовки вчителів початкової школи.
Опис
Єрьоменко О. А. Діджиталізація процесу підготовки вчителів початкової школи / О. А. Єрьоменко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2021. – № 8 (346). – Ч. ІІ. – С. 255–264
Ключові слова
діджиталізація, цифрові компетентності, змішане навчання, підготовка, учитель початкової школи, digitalization, digital competencies, blended learning, training, primary school teacher
