Діджиталізація процесу підготовки вчителів початкової школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Статтю присвячено проблемі впровадження цифрових інновацій у процес підготовки вчителів початкової школи. Розкрито особливості діджиталізації освітнього процесу, зосереджено увагу на формуванні цифрових компетентностей майбутніх учителів початкової школи, виокремлено шляхи організації роботи зі студентами з використанням цифрових технологій при змішаній формі навчання. Розглянуто освітню концепцію змішаного навчання, модель «перевернутого класу», використання змішаного синхронного освітнього середовища та методику самоорганізованого освітнього простору для організації самостійної роботи студентів. Подано умови подальшої цифровізації процесу підготовки вчителів початкової школи.

Опис

Єрьоменко О. А. Діджиталізація процесу підготовки вчителів початкової школи / О. А. Єрьоменко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2021. – № 8 (346). – Ч. ІІ. – С. 255–264

Ключові слова

діджиталізація, цифрові компетентності, змішане навчання, підготовка, учитель початкової школи, digitalization, digital competencies, blended learning, training, primary school teacher

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в