Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3254
Title: | Концептуальні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління закладом освіти |
Authors: | Єрьоменко, Ольга |
Keywords: | керівник, управління, підготовка магістрів, компетентності, система підготовки, адаптація, концептуальні засади supervisor, management, master’s training, competence, training system, adaptation, conceptual principles |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | У статті обґрунтовується, що забезпечити ефективні та якісні зміни у магістратурі може перехід на адаптивну систему професійної підготовки магістрів управління закладом освіти, спрямовану на оперативні зміни у меті, змісті, методах, формах, засобах, технології, суб’єкт-суб’єктній взаємодії, освітньому середовищі тощо. Метою адаптації має бути забезпечення автономності, самостійності та незалежності дій учасників освітнього процесу при усвідомленні та привласненні зовнішніх умов або вимог, зміна яких і викликає адаптацію в освіті. Результатом адаптації має бути спрямована самоорганізація та самоосвіта магістранта в межах соціально значущої узгодженої реальної мети. Автором розкрито базові поняття, що характеризують адаптивну систему професійної підготовки магістрів управління закладом освіти. Зазначено, що в основу системи покладено принцип особистісного підходу. |
Description: | Єрьоменко О. А. Концептуальні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління закладом освіти / О. А. Єрьоменко // Освітня аналітика України, 2020. – № 1 (8). – С. 23–35. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3254 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єрьоменко_ст.5_Концепт.зас..pdf | 344.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.