Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3253
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрьоменко, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T12:23:34Z | - |
dc.date.available | 2023-09-18T12:23:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3253 | - |
dc.description | Єрьоменко О. А. Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом з використанням рівневої диференціації змісту освіти / О. А. Єрьоменко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2020. – № 69. – Том 2. – С. 130 – 135. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються шляхи професійної підготовки магістрів управління закладом освіти. Акцентується увага на тому, що сучасне викладання дисциплін на другому магістерському рівні вимагає посилення практичної спрямованості освіти: переорієнтації від загально-теоретичного викладання інформації до практичної діяльності, набуття практичного досвіду, що підвищить самостійність і професійну мотивацію студента магістратури. Розглянуто сутність практико-орієнтованого підходу, який дає змогу моделювати предметний зміст діяльності, тим самим забезпечити трансформацію навчальних дій студента магістратури у професійну активність фахівця. Визначено важливість диференційованого підходу у розробці практико-орієнтованих завдань, що дозволяє реалізувати підготовку магістрів із різними інтелектуальними можливостями та забезпечити індивідуальну роботу з ними. Підкреслено значення комбінованих завдань із практичним змістом (практико-орієнтовані задачі), які впливають на активізацію навчально-пізнавальної діяльності магістрів, підвищують їхню зацікавленість, збагачують практичний досвід магістранта. | en_US |
dc.subject | магістрант, управління, практико-орієнтований підхід, диференційований підхід, різнорівневі завдання, конфліктологія, конфліктна ситуація. | en_US |
dc.subject | master’s degree, management, practice-oriented approach, differentiated approach, multilevel tasks, conflictology, conflict situation. | en_US |
dc.title | Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом з використанням рівневої диференціації змісту освіти | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єрьоменко_ст.4_Проф.підг..pdf | 310.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.