Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3230
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бердник, Наталія | - |
dc.contributor.author | Ільїна, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T10:38:35Z | - |
dc.date.available | 2023-09-15T10:38:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3230 | - |
dc.description | Бердник Н. І. Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Бердник, О. О. Ільїна // Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети : електронний збірник наукових праць ЗОІППО матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя 07–14 листопада 2022 р.). – Запоріжжя 2022. – Вип. №4(51) | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми підготовки соціально затребуваного та конкурентоспроможного фахівця, який ефективно реалізує інноваційну діяльність, обумовлена соціально-економічними причинами. Педагогічну діяльність сьогодні необхідно орієнтувати на майбутнє, нові досягнення науки. Саме в цьому випадку можливий розвиток інноваційного навчання, основною умовою якого є формування готовності до інноваційної діяльності у майбутніх педагогів, діяльності, що орієнтує формування особистості, здатної творчо мислити, саморозвиватися, сприймати, створювати, впроваджувати нове | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі, готовність, формування, інноваційна діяльність | en_US |
dc.subject | future teachers, readiness, formation, innovative activity | en_US |
dc.title | Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності як психолого-педагогічна проблема | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ilina_tz_12.pdf | 301.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.