Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3230
Назва: Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності як психолого-педагогічна проблема
Автори: Бердник, Наталія
Ільїна, Олена
Ключові слова: майбутні вчителі, готовність, формування, інноваційна діяльність
future teachers, readiness, formation, innovative activity
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми підготовки соціально затребуваного та конкурентоспроможного фахівця, який ефективно реалізує інноваційну діяльність, обумовлена соціально-економічними причинами. Педагогічну діяльність сьогодні необхідно орієнтувати на майбутнє, нові досягнення науки. Саме в цьому випадку можливий розвиток інноваційного навчання, основною умовою якого є формування готовності до інноваційної діяльності у майбутніх педагогів, діяльності, що орієнтує формування особистості, здатної творчо мислити, саморозвиватися, сприймати, створювати, впроваджувати нове
Опис: Бердник Н. І. Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Бердник, О. О. Ільїна // Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети : електронний збірник наукових праць ЗОІППО матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя 07–14 листопада 2022 р.). – Запоріжжя 2022. – Вип. №4(51)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3230
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ilina_tz_12.pdf301.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.