Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/323
Title: | Вікова психологія Робочий зошит Частина І Дошкільний період |
Authors: | Бужинська, Світлана Даніліч-Скакун, Алла Джаббарова, Лілія |
Keywords: | соціалізація, адаптація, самопочуття, особистість, вікова психологія, періодизації психічного розвитку, віковий період, немовля, раннє дитинство, дошкільник socialization, adaptation, social self-awareness, personality. developmental psychology, periodization of mental development, age, infant, early childhood, preschooler социализация, адаптация, самочувствие, личность. возрастная психология, периодизации психического развития, возрастной период, младенец, раннее детство, дошкольник |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Робочий зошит містить завдання для перевірки знань студентів з дисципліни «Вікова психологія». Наведені завдання дозволяють виявити рівень сформованості основних понять про сутність, предмет, об’єкт, теоретичні засади, методологію, структуру та функції вікової психології. Теоретичний матеріал подано у вигляді опорних структурно-логічних схем лекцій з кожної теми та висвітлює особливості психічного розвитку людини в процесі онтогенезу. Практичні матеріали складаються з психологічних задач до кожної теми та циклу діагностичних методик, які можуть бути використані студентами в процесі практичної діяльності. Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів та широкий загал читачів, які цікавиться проблемами вікової психології. |
Description: | Вікова психологія : робочий зошит : в 2-х ч. / уклад.:С. М. Бужинська, А. А. Даніліч-Скакун, Л. В. Джаббарова ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків: 2019. – Ч. 1: Дошкільний період. –80 с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/323 |
Appears in Collections: | Практичні вправи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Buz_robz_1.pdf | 219.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.