Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Підготовка майбутнього вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами стає пріоритетним завданням суспільства та держави. Інклюзивна освіта дозволяє включати таких дітей до шкільної системи та забезпечувати їх повноцінну соціалізацію. Система інклюзивної освіти пред’являє нові вимоги щодо підготовки педагогічних кадрів, розширює вимоги до діяльності педагога, його функціональних обов’язків
Опис
Ільїна О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / О. О. Ільїна, Л. Колядинська // Педагогіка партнерства: реалії та перспективи : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 104-й річниці від дня народження В. Сухомлинського (Кропивницький, 11-12жовтня 2022 р.) / уклад. О. Е. Жосан, В. В. Войтко. – Кропивницький, 2022. – С. 94–96
Ключові слова
професійна освіта, підготовка майбутнього вчителя, професійна компетентність, інклюзивне навчання, інклюзивна компетентність, professional education, future teacher training, professional competence, inclusive education, inclusive competence
