Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Підготовка майбутнього вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами стає пріоритетним завданням суспільства та держави. Інклюзивна освіта дозволяє включати таких дітей до шкільної системи та забезпечувати їх повноцінну соціалізацію. Система інклюзивної освіти пред’являє нові вимоги щодо підготовки педагогічних кадрів, розширює вимоги до діяльності педагога, його функціональних обов’язків

Опис

Ільїна О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / О. О. Ільїна, Л. Колядинська // Педагогіка партнерства: реалії та перспективи : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 104-й річниці від дня народження В. Сухомлинського (Кропивницький, 11-12жовтня 2022 р.) / уклад. О. Е. Жосан, В. В. Войтко. – Кропивницький, 2022. – С. 94–96

Ключові слова

професійна освіта, підготовка майбутнього вчителя, професійна компетентність, інклюзивне навчання, інклюзивна компетентність, professional education, future teacher training, professional competence, inclusive education, inclusive competence

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в