Компетентнісно-діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів Нової української школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається проблема, пов’язана з професійною підготовкою майбутніх учителів Нової української школи у контексті компетентнісно-діяльнісного підходу, який передбачає включення здобувачів освіти у різні види діяльності, що сприяють їх самореалізації у сучасному життєвому просторі, у тому числі у майбутній професії. Цей підхід спрямований на розвиток особистості фахівця з урахуванням засвоєння універсальних способів діяльності.

Опис

Ільїна О. О. Компетентнісно-діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів Нової української школи / О. О Ільїна . // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, 6-7 липня 2022 р.) / за ред. Н. О. Пахальчук; О. П. Демченко; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля, 2022. – Вип. 11. 675. – С. 203–205

Ключові слова

компетентнісно-діяльнісний підхід, Нова українська школа, професійна підготовка, : competence-activity approach, New Ukrainian school, professional training.

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в