Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3223
Назва: | Управління процесом формування мовленнєво-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
Автори: | Чала, Анна |
Ключові слова: | мовленнєво-комунікативна культура, управління, заклад вищої освіти, розвиток, модель, система, здобувачі вищої освіти, майбутні вихователі закладів дошкільної освіти speech and communicative culture, development, management, an institution of higher education, model, system, students of higher education, future teachers of preschool educational establishments |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності управління процесом формування мовленнєво-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, що розглядається як невід’ємний складник фахової підготовки майбутніх фахівців. Визначено основні вимоги до ефективного формування мовленнєво-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У процесі дослідження з’ясовано структуру системи ефективного формування мовленнєво-комунікативної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Вона представлена сукупністю методологічного, змістового, технологічного та діагностичного компонентів. Кожен із них має певну мету та зміст. Дослідження передбачало чотири послідовні етапи: пошуково-аналітичний, теоретично-експериментальний, формувальний, аналітичний. Обґрунтовано основні вимоги, визначено кpитepiї та пoкaзники piвнiв eфeктивнoгo управління процесом формування мовленнєво-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Розроблено й науково обґрунтовано модель системи управління процесом формування мовленнєво-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та eкcпepимeнтaльнo пepeвipено її eфeктивнicть. Створена модель процесу формування мовленнєво-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти може бути використана як зразок для модернізації управління процесом формування мовленнєво-комунікативної компетентності майбутніх педагогів і вихователів у різних закладах освіти. Матеріали дослідження можуть бути використані в управлінській діяльності керівництва й професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти, у системі післядипломної педагогічної освіти України. The article deals to the problem of improving the management of the development of speech and communicative culture of the future teachers of preschool educational establishments, which is considered an integral part of future professionals’ vocational training. The basic requirements to effective formation of future teachers of preschool’ speech and communicative competency have been identified. In the course of the research the structure of the system for the effective formation of future teachers of preschool speech and communicative competency has been clarified. It is represented as the combination of the methodological, content, technological and diagnostic components. Each of them has its definite aim and content. The study was predicted four successive stages: exploratory and analytical, theoretical and experimental, formative, analytical. Basic requirements are substantiated, criteria and indexes of levels of effective management of the development of speech and communicative culture of future teachers of preschool educational establishments are characterized are defined. It is developed, scientifically substantiated and experimentally tested the efficiency of the model of system of management of the development of speech and communicative culture of future teachers of pre-school educational establishments. The created model of the process of formation of speech and communication culture of future teachers of preschool education institutions can be used as a model for the modernization of management of the process of formation of speech and communication competence of future teachers and educators in various educational institutions. Research materials can be used in the management activities of management and teaching staff of institutions of higher education, in the system of postgraduate pedagogical education of Ukraine. |
Опис: | Чала А. Управління процесом формування мовленнєво-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Анна Чала // Modern pedagogical models of the formation and development of specifically scientific pedagogical phenomena: international collective monograph / edited by G. F. Ponomarova, A.A. Kharkivska, L.O. Petrychenko and other; Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of Kharkiv Regional Council. – Publishing house OKTAN PRINT s.r.o., 2023. – С. 1565-1602 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3223 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ.pdf | 888.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.