Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3216
Title: | Підготовка до розроблення та використання в освітньому процесі початкової школи гендерних педагогічних ігор на основі суб’єкт-об’єкт-суб’єктного підходу |
Authors: | Ільїна, Олена Отрошко, Тетяна |
Keywords: | : майбутні учителі початкової школи, професійна підготовка, компетентність, молодші школярі, гендер, культура гендерних відносин, Нова українська школа, ігрова діяльність, суб’єкт-об’єкт-суб’єктний підхід future primary school teachers, professional training, competence, junior schoolchildren, gender, culture of gender relations, New Ukrainian school, game activity, subject-object-subject approach |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | Використання гендерних педагогічних ігор на основі суб’єкт-об’єкт-суб’єктних відносин, що забезпечує розкриття гендерної культури дитини (здатність приймати самостійні відповідальні рішення в ситуаціях самовизначення, здатність активно й усвідомлено взаємодіяти з соціальним середовищем, відстоюючи власну незалежність й індивідуальність), призведе до успішного розвитку в цілому. Основи характеру та майбутньої поведінки дорослої людини закладаються в дитинстві. Тому суть ігор, в які грає дитина, формує його подальше світогляд на все життя. |
Description: | Ільїна О. О. Підготовка до розроблення та використання в освітньому процесі початкової школи гендерних педагогічних ігор на основі суб’єкт-об’єкт-суб’єктного підходу / О. О Ільїна., Т. Ф. Отрошко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Старобільськ, 2021. – № 8 (346). – Ч. І. – С. 75-84 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3216 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ilina_st_3.pdf | 388.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.