Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБєляєв, Сергій-
dc.contributor.authorІльїна, Олена-
dc.date.accessioned2023-09-15T07:05:47Z-
dc.date.available2023-09-15T07:05:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3215-
dc.descriptionБєляєв С. Б. Формування soft skills у майбутніх учителів Нової української школи / С. Б Бєляєв,О. О. Ільїна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : КПУ, 2021. – Вип. 79. – Т. 1. – С. 13-16en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається суть поняття «soft skills», як вміння спілкуватися і нестандартно, творчо мислити, працювати в команді і брати на себе відповідальність, ефективно організовувати свій час і швидко адаптуватися в нових ситуаціях. Проведений аналіз теоретико-методологічних підходів вітчизняних і зарубіжних вчених до проблематики soft skills. У статті розкрито зміст і перспективи формування soft skills у майбутніх учителів Нової української школи. Актуальність проблеми формування soft skills обумовлюється комплексними змінами, що відбуваються в системі освіти, в освітніх і особистісних орієнтирах, вимогах до професійної діяльності. З’ясовані основні складові soft skills: комунікативні навички, особистісний розвиток, управлінські навички. Визначені проблеми забезпечення формування м’яких навичок: відсутність належної уваги до формування soft skills при складанні навчальних програм; недостатнього залучення роботодавців до цього процесу; складності спостереження і оцінки «гнучких» навичок; розбіжності набору здобутих випускниками ЗВО під час навчання компетентностей з очікуваннями і попиту на ринку праці. Виділені принципи організації освітнього процесу, дотримання яких сприятиме результативному формуванню Soft skills. Проведений аналіз традиційних форм проведення занять, які не забезпечують достатнього рівня мотивації та активності здобувачів освіти. Встановлено, що такі функції виконують гейміфікація, e-learning, m-learning, соціальне навчання. Визначені етапи формування soft skills: розвиток когнітивних здібностей, розвиток діяльнісних здібностей, розвиток особистісних здібностей. Описано досвід формування soft skills у КЗ «Харківській гуманітарно-педагогічна академія» шляхом поєднання роботи студентського самоврядування, волонтерських програм, соціальних проєктів, тренінгів. Зроблені висновки, що в системі професійної освіти формування м’яких навичок студентів, потребує внесення змін в освітні програми, навчальні плани, а також систему поглядів і ціннісних орієнтаційй суб’єктів освітнього процесу.en_US
dc.subjectsoft skills, формування soft skills, м’які навички, Нова українська школа, компетентності, майбутні учителі початкової школи, здобувачі освіти.en_US
dc.subjectsoft skills, soft skills formation, soft skills, New Ukrainian school, competencies, future primary school teachers, studentsen_US
dc.titleФормування soft skills у майбутніх учителів Нової української школиen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilina_st_2.pdf638.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.