Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльїна, Олена-
dc.date.accessioned2023-09-15T07:01:43Z-
dc.date.available2023-09-15T07:01:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3214-
dc.descriptionІльїна О. О. Використання технології проєктного навчання в Новій українській школі / О. О. Ільїна // Acta Paedagogiсa Volynienses. – Волинськ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 63–68en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема використання технології проєктного навчання в Новій українській школі. Зазначено, що в Новій українській школі пріоритетом стає формування загальноосвітніх умінь і навичок, а також способів діяльності, рівень освоєння яких в значній мірі визначає успішність всього подальшого навчан- ня. Метою статті є дослідження теоретичних основ та особливостей використання технології проєктного навчання в Новій українській школі. Під час аналізу поняття «проєктна технологія», було сформулюване робоче визначення проєктної технології молодших школярів як спільна навчально-пізнавальна, творча ігрова діяльність учнів, що має спільну мету, узгоджені способи діяльності, спрямовані на досягнення загального результату. З’ясовано, що в основі методу лежить розвиток пізнавальних інтересів учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, показувати свої знання в питаннях, пов’язаних з темою проєкту. Встановлено, що у процесі організації проєктної діяльності учнів учитель виступає в різних рольових позиціях. Представлена класифікація проєктів: за тривалістю часу, за рівнем інтеграції, за способом переважної діяльності, за способом переважної діяльності учнів. Визначені етапи, відповідні структурі освітньої діяльності: мотиваційний, підготовчий, інформаційно-операційний, рефлексивно-оцінний. З метою оптимізації проєктної діяльності дітей запропонований алгоритм. Для прикладу був розглянутий проєкт по темі «Річки та водойми нашої місцевості», який створювався та реалізовувався на інтегрованому курсі «Я досліджую світ». Зроблено висновки, що цінність проєктної діяльності полягає в збагаченні суб’єктивного досвіду дітей новими знаннями і способами діяльності, а також використання проєктів дозволяє розвивати творчі здібності, логічне мислення, прагнення самому відкривати нові знання і вміння виявляти їх в сучасній дійсності.en_US
dc.subjectпроєкт, проєктна технологія, проєктна діяльність, молодші школярі, вчитель, Нова українська школаen_US
dc.subjectproject, project technology, project activity, primary schoolchildren, teacher, New Ukrainian schoolen_US
dc.titleВикористання технології проєктного навчання в Новій українській школіen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilina_st_1.pdf324.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.