Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3195
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопенко, Альона-
dc.date.accessioned2023-09-14T10:46:24Z-
dc.date.available2023-09-14T10:46:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3195-
dc.descriptionКравченя А. О. Особливості атестації педагогічних працівників / А. О. Кравченя // Теорія та методика професійної освіти : елект. наук. фах. вид. – 2018. – Вип. № 14.– URL:https://ivetscienceipto.wixsite.com/tmpo/kopiya-13-2017en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості атестації педагогічних працівників. Автор приходить до висновку, що атестація педагогічних працівників є каталізатором самоосвіти, умовою продуктивної науково-дослідницької роботи, тому пошук і організація розумних оптимальних форм професійного навчання – стажування – стає найважливішим завданням теорії і практики підвищення кваліфікації, тим самим підвищуючи конкурентоспроможність організації в цілому. The article deals with the peculiarities of attestation of pedagogical workers. The author comes to the conclusion that certification of pedagogical workers is a catalyst for self-education, a condition for productive research, and therefore the search and organization of reasonable optimal forms of vocational training - internship - is becoming the most important task of the theory and practice of advanced training, thereby increasing the competitiveness of the organization as a whole.en_US
dc.subjectатестація, педагогічний працівник, заклад освіти, стажуванняen_US
dc.subjectattestation, pedagogical worker, educational institution, internshipen_US
dc.titleОсобливості атестації педагогічних працівниківen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 (1).pdf261.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.