Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3195
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопенко, Альона | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-14T10:46:24Z | - |
dc.date.available | 2023-09-14T10:46:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3195 | - |
dc.description | Кравченя А. О. Особливості атестації педагогічних працівників / А. О. Кравченя // Теорія та методика професійної освіти : елект. наук. фах. вид. – 2018. – Вип. № 14.– URL:https://ivetscienceipto.wixsite.com/tmpo/kopiya-13-2017 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості атестації педагогічних працівників. Автор приходить до висновку, що атестація педагогічних працівників є каталізатором самоосвіти, умовою продуктивної науково-дослідницької роботи, тому пошук і організація розумних оптимальних форм професійного навчання – стажування – стає найважливішим завданням теорії і практики підвищення кваліфікації, тим самим підвищуючи конкурентоспроможність організації в цілому. The article deals with the peculiarities of attestation of pedagogical workers. The author comes to the conclusion that certification of pedagogical workers is a catalyst for self-education, a condition for productive research, and therefore the search and organization of reasonable optimal forms of vocational training - internship - is becoming the most important task of the theory and practice of advanced training, thereby increasing the competitiveness of the organization as a whole. | en_US |
dc.subject | атестація, педагогічний працівник, заклад освіти, стажування | en_US |
dc.subject | attestation, pedagogical worker, educational institution, internship | en_US |
dc.title | Особливості атестації педагогічних працівників | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.