Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3083
Назва: | Формування індивідуальних освітніх траєкторій: тенденції та проблеми |
Автори: | Клєба, Анна |
Ключові слова: | освітня траєкторія, компоненти, етапи, заклад вищої освіти educational trajectory, components, stages, institution of higher education |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядається питання формування та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для сучасної наукової педагогічної практики. Низкою науковців розглянуто аспекти впровадження індивідуальних освітніх траєкторій у закладах вищої освіти, умови та зміст застосування індивідуальних підходів до освіти. Формування індивідуальних освітніх траєкторій спирається на систему компонентів, наведено етапи формування індивідуальної освітньої траєкторії |
Опис: | Клєба А. І. Формування індивідуальних освітніх траєкторій: тенденції та проблеми / А. І. Клєба, В. С. Кушнаренко // Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу та шляхи їх вирішення в умовах сучасних викликів: зб. наук. праць за матеріалами наукової інтернет – конф. з проблем вищої освіти і науки (Харків, 18 листопада 2022 р.). – Харків : ХНАДУ, 2022. – С. 196–199. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3083 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клєба А.І._Тези_19.pdf | 370.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.