Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3073
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клєба, Анна | - |
dc.contributor.author | Тупиця, Аліна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T10:55:27Z | - |
dc.date.available | 2023-06-29T10:55:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3073 | - |
dc.description | Клєба А. І. Підготовка майбутніх учителів початкової освіти до застосування інтерактивних технологій в освітньому процесі / А. І. Клєба, А. І. Тупица // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 2022. – Вип. 3. – С. 297–306. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена використанню інтерактивних технологій майбутніми учителями початкової освіти у закладах освіти.Розкрито сутність інтерактивного навчання,що здійснюється формами діяльності, коли всі учасники освітнього процесу взаємодіють один з одним, обмінюються інформацією, разом вирішують проблеми, оцінюють дії учасників тощо. Визначено, що інтерактивні технології в освіті мають великий потенціал для підвищення якості та ефективності освіти. Розглянуто поняття інтерактивного комплексу, до якого входить компʼютер, спеціальне програмне забезпечення, проектор та інтерактивна дошка, описано спосіб його використання. Але застосування інтерактивних технологій не обмежується тільки використанням інтерактивних комплексів. Для самостійної роботи учнів використовують різні інтерактивні програми, що дозволяють засвоювати матеріал в ігровій формі, легко і цікаво. Уточнено, що за допомогою програмних засобів навчання, які імітують некомпʼютерні інтерактивні методи, до яких входять кейс-технології, рольові та ділові ігри, а також віртуальні лабораторії, віртуальні тури, віртуальні екскурсії з успіхом використовуються в освітньому процесі завдячуючи застосуванню сучасних засобів мультимедіа. Виокремлено етапи підготовки занять із використанням мультимедійного обладнання. Очевидним стає той факт, що застосовуючи інтерактивні програми в освітньому процесі викладач отримуватиме можливість реалізувати різноманітні методи навчання; значно скоротити обсяг матеріалу шляхом використання демонстраційного моделювання; використовувати компʼютер як тренажер; контролювати рівень засвоєння знань; забезпечувати більш ефективну, контрольовану та керовану самостійну роботу; простіше долатиме барʼєри психоемоційного характеру внаслідок певної анонімності контакту з компʼютером. Доведено, що використання інтерактивних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти сприятимуть підвищенню якості методичної підготовки майбутнього вчителя початкової освіти, поглибленню знань, умінь та навичок, підвищенню мотивації та заохоченню до самостійного пошуку, розширенню свого кругозору та розвиткові себе як особистості | en_US |
dc.subject | інтерактивна дошка, інформаційні технології, інтерактивні засоби навчання, засоби мультимедіа, технології освітнього процесу | en_US |
dc.subject | interactive whiteboard, information technologies, interactive learning tools, multimedia tools, technologies of the educational process | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової освіти до застосування інтерактивних технологій в освітньому процесі | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Клєба_стаття_7.pdf | 519.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.