Використання Web-технологій майбутніми вихователями у процесі психолого-педагогічної підготовки
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті актуалізується проблема використання Web-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано результати досліджень науковців з підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до фахової діяльності, розглянуто праці із використання інформаційно-комунікаційних технологій та хмарних сервісів в освітньому процесі. Розглянуто принципи ефективної психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів із застосуванням Web-технологій. Розглянуто використання в освітньому процесі хмарного сервісу за допомогою додатку Google Classroom. Визначено, що он-лайн технології посідають важливе місце в закладах вищої освіти, а дотримання зазначених вимог сприятимуть подальшому саморозвитку та самоосвіти майбутніх вихователів із застосуванням Web-технологій
Опис
Клєба А. І. Використання Web-технологій майбутніми вихователями у процесі психолого-педагогічної підготовки / А. І. Клєба // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 71. – С. 101–104.
Ключові слова
інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, майбутні вихователі, Web-технології, Google Classroom, informational support, information and communication technologies, future educators, Web-technologies, Google Classroom
