Педагогічні умови формування майбутніх учителів інформатики до дослідницької діяльності
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті визначено низку суперечностей щодо потреби суспільства у фахівцях зі сфери інформаційних технологій, соціального замовлення та фактичного рівня готовності майбутніх учителів інформатики до дослідницької діяльності. Визначено, що сукупність всіх матеріальних і нематеріальних компонентів дослідницької діяльності утворює специфічний інформаційно-дослідницький простір, де основними компонентами є інформаційні ресурси, засоби інформаційної взаємодії та інформаційна інфраструктура: сайти і портали з конкретної наукової тематики, які мають можливість обміну думками як у формі форумів, так і за допомогою електронної пошти; бібліотечні та бібліографічні сервери, які надають доступ до пошуку літератури з тематики; електронні журнали і депозитарії наукових текстів, які вирішують проблему безкоштовного доступу до наукової інформації; сайти закладів вищої освіти. Виділено комплекс педагогічних умов, що сприяють ефективному формуванню готовності майбутніх фахівців з інформаційних технологій до дослідницької діяльності та характеризуються наявністю компонентів, які знаходяться у взаємозв’язку один з одним та у взаємодії досягнення результату.
Опис
Клєба А. І. Педагогічні умови формування майбутніх учителів інформатики до дослідницької діяльності / А. І. Клєба // Інноваційна педагогіка / Причорноморський науково-дослідний ін-т економіки та інновацій. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 21. – Т. 2. – С. 95–97
Ключові слова
педагогічні умови, дослідницька діяльність, інформаційно-комунікаційний простір, pedagogical conditions, exploratory activity, information and communication space
