Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлєба, Анна-
dc.date.accessioned2023-06-29T09:38:40Z-
dc.date.available2023-06-29T09:38:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3068-
dc.descriptionКлєба А. І. Цифрова компетентність майбутніх учителів інформатики закладів вищої освіти / А. І. Клєба // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид. дім «Гельветика», 2019. – Вип. 72. – Том 1. – С. 223–226.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто цифрову компетентність – одну зі складових професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. Проаналізовано сучасні визначення: «цифрова культура», «цифрова компетентність», «цифрова компетентність майбутніх учителів інформатики». Здійснено аналіз вітчизняних та зарубіжних наукових джерел, присвячених проблемі цифрової компетентності. Узагальнена модель цифрової компетентності, побудована за європейським досвідом. Визначено, що цифрова компетентність майбутніх учителів інформатики передбачає здатність впевнено та раціонально використовувати інформаційно-комунікаційні технології у навчально-професійній діяльності. Це інтегральна характеристика, яка являє собою не тільки здатність суб'єкта використовувати комп'ютерну грамотність для отримання, обробки, збереження та передачі інформації, а й здатність виконувати управлінські та діагностичні функції у професійній діяльності; можливість отримувати відсутню інформацію за допомогою ІКТ; вміння правильно його фільтрувати, а також організовувати зі студентами науково-дослідну роботу з використанням інформаційних технологійen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхід, цифрова культура, цифрова компетентність, майбутній учитель інформатики, інформаційно-комунікаційне середовищеen_US
dc.subjectcompetency building approach, digital culture, digital competence, future computer science teacher, information and communication environmenten_US
dc.titleЦифрова компетентність майбутніх учителів інформатики закладів вищої освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клєба_стаття_1.pdf687.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.