Інформаційні технології у роботі соціального працівника під час пандемії COVID-19

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Працівники соціальних служб постійно обмінюються інформацією, спілкуються з клієнтами, колегами, керівництвом, тощо; повинні уміти послуговуватися інформаційними технологіями для виконання всіх функцій фахової діяльності, виконувати пошук нормативно-правової та соціально значущої інформації у мережі Інтернет, а також використовувати комп’ютер для задоволення власних потреб, аналізу та вирішення професійних завдань; застосовувати електронні презентації при проведенні соціальної профілактичної роботи

Опис

Клєба А. І. Інформаційні технології у роботі соціального працівника під час пандемії COVID-19 / А. І. Клєба, І. В. Цибуліна // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м.Тернопіль, 24-25 травня 2021 р.). – Тернопіль, 2021. – С. 34–35

Ключові слова

соціальний працівник, інформаційні технології, компʼютер, електронні презентація, social worker, information technology, computer, electronic presentation

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в