Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3054
Title: | Організація проєктного навчання здобувачів освіти: досвід євроінтеграційної співпраці |
Authors: | Кисельова, Олеся Хміль, Наталія Хміль, А.М. |
Keywords: | євроінтеграція, проєктне навчання, соціальний проєкт, здобувачі освіти, навчальний курс “Цифровий дизайн”, онлайн-сервіси european integration, project training, social project, education seekers, training course “Digital Design”, online services |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | У сучасних умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства, упровадження євроінтеграційних процесів в освітній галузі постає гостра потреба у високопрофесійних учителях, які здатні спільно працювати над реалізацією різних освітніх проєктів, ефективно застосовувати цифрові технології й організовувати міжнародну професійну взаємодію у віртуальному просторі. Авторками підкреслено, що проєктне навчання є перспективним і сприяє формуванню необхідних життєвих компетенцій учнів. У статті наголошено на проблемі підготовки майбутніх учителів до ефективної його організації, залучення їх до послуговування закордонним досвідом, імплементації європейських гуманістичних цінностей. Метою роботи є висвітлення досвіду євроінтеграційної співпраці учасників освітнього процесу Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради та International School Premjers (місто Рига, Латвійська Республіка) щодо організації проєктного навчання на уроках цифрового дизайну. Учням 5–8 класів пропонувалося взяти участь у виконанні соціального проєкту “Save the pet”. Його метою було створення соціальної реклами (авторських плакатів і наклейок) для участі у благодійній акції заради допомоги притулку для домашніх тварин “Labās Mājas” (місто Рига, Латвійська Республіка). Співпраця між учасниками освітнього процесу здійснювалася в контексті розробки та впровадження методики організації проєктної діяльності учнів у межах роботи студентського гуртка “Світ комп’ютерної графіки та мультимедіа”. Розглянуто основні етапи роботи над проєктом “Save the pet”: передпроєктна підготовка, планування, дослідницький, реалізація проєкту, демонстрація його результатів. Наведено приклади використання у проєктному навчанні онлайн-сервісів (Trello, Miro, Jamboord, Canva, Figma, Google Диск, Google Meet). Для майбутніх учителів інформатики з України долучення до європейського освітнього простору стало перспективною можливістю взаємодії з педагогічною спільнотою Європейського Союзу |
Description: | Кисельова О. Б Організація проєктного навчання здобувачів освіти: досвід євроінтеграційної співпраці / О. Б. Кисельова. Н. А. Хміль, А. М. Хміль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Спецвипуск з Євроінтеграції. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Том 1. – С. 139–145. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3054 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кисельова_Хміль_стаття.pdf | 626.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.